Умови обслуговування
Інформація для наших клієнтів
щодо доставки товару, оплати, повернення і гарантійних зобов'язань

Публічна оферта знаходиться на цій сторінці
  • Чи потрібно реєструватись на сайті для покупки товару?
    Ні. Весь товар, який виробляє наша компанія, можна вільно придбати на сайті без реєстрації та створення акаунту клієнта.
  • В які регіони здійснюється доставка товару?
    Ми відправляємо товар по всій Україні.
  • Якою транспортною компанією здійснюється доставка?
    Продукцію ми відправляємо ТІЛЬКИ поштовим сервісом "Нова Пошта"
  • Які доступні способи доставки?
    Товар можна отримати у будь-якому зручному для вас відділенні "Нової Пошти"
    .
    Також можна оформити адресну доставку кур'єром "Нової Пошти".
  • Чи можна отримати замовлення у день покупки?
    Ні.
  • Чи буде товар відправлений в день покупки?
    Ні. Незалежно від часу замовлення на сайті, товар не буде відправлений в той же день.
  • Коли буде здійснена відправка замовлення?
    Після обробки заявки товар буде відправлений на наступний робочий день після покупки на сайті. Якщо замовлення буде здійснено у вихідний чи святковий день, його обробка і відправлення буде здійснена найближчим робочим днем.
  • Скільки часу займе доставка по Україні?
    Оперативність доставки залежить від поштової компанії "Нова Пошта". Залежно від віддаленості вашого проживання, доставка може зайняти від 1 до 4-х днів.
  • Які доступні способи оплати?
    Оплатити покупку можна готівкою при отриманні у відділенні чи кур'єру.

    ВАЖЛИВО: накладений платіж включає вартість зворотної доставки грошових ресурсів за товар продавцеві, що робить такий варіант дорожчим за онлайн-оплату.

    Також можна оплатити покупку на сайті онлайн, банківським переказом на картковий рахунок 4149 6293 3213 0129, отримувач Рагозіна Лариса Євгенівна.

    Ви можете вибрати той спосіб оплати, який вам буде найбільш зручним.

  • Гарантійні зобов'язання
    Ми гарантуємо високу якість нашої продукції. Також ми потурбуємось про цілісність продукції при транспортуванні. Наша компанія не несе відповідальності за наданий сервіс поштової служби "Нова Пошта".
  • Повернення і обмін товару
    Наша продукція високої якості, завжди свіжа. Якщо після доставки і огляду товару ви його забрали, це означає, що ви підтвердили якість самого товару і упаковки, відповідно не маєте претензій. В цьому випадку повернути чи обміняти товар неможливо.

    Якщо під час огляду товару при його отриманні буде встановлено, що продукція має дефекти чи пошкоджена з вини перевізника і неправильного транспортування, будь ласка, ВІДМОВТЕСЬ ВІД ОТРИМАННЯ ТОВАРУ. В такому випадку необхідно скласти з представником поштового сервісу акт щодо дефекту товару і зв'язатись з нами для подальшого вирішення ситуації. В цьому випадку можлива заміна товару чи повернення вартості покупки.
  • Відміна покупки і повернення коштів
    Скасувати покупку можна в день замовлення на сайті, у робочий час, до 17:00. Для цього зв'яжіться з нами зручним способом. На сторінці "Контакти" можна знайти актуальні способи зв'язку з нами.

    У випадку пошкодження продукції при транспортуванні, ви маєте право відмовитись від придбання товару і попросити про повернення коштів за товар, якщо ви здійснили онлайн-оплату.

    Якщо ви оплатили товар онлайн, і зробили відміну покупки у день замовлення, кошти будуть повернені вам назад протягом 5-ти робочих днів після звернення. Якщо причина відміни покупки пов'язана із пошкодженням продукції поштовим оператором, кошти за товар будуть повернені вам протягом 5-ти робочих днів після документального підтвердження компанією "Нова Пошта" щодо пошкодження продукту перевізником. Вам необхідно буде повідомити реквізити для переведення суми вартості покупки.
По всіх питаннях ви можете зв'язатись з нами в будь-який зручний спосіб:

E-mail: ragnata@gmail.com

Телефон: +38 063 03 77 793, +38 050 46 90 570

Адреса: Україна, м. Київ, вул. Тульчинська 6Б, 02000
Контакти для замовлення
ragnata@gmail.com
BULION - 100% натуральні бульйон і соуси з доставкою по Україні
Made on
Tilda